16.5 C
Tiranë
E dielë, 19 Janar 2025

Muça Vladimir

 

NJË DIALOG I VËSHTIRË

Maçoku Tutetkamon, kur pa Sonin hundështypur të gërhiste për shtatë palë qejfe në shtratin bashkëshortor të zotërisë Njeri, u bë aq inatçor, sa që kthetrat i’u zgjatën tej mase e filloi të gërricë komodinën e tualetit, muret, perdet e dritares. Xhelozia e kishte tërbuar.
-Ç’është kjo punë, kështu të m’a punojë mua ky soj njeri!? Unë jam hyjnia më e lashtë në këtë tokë. Latinët jo më kot më quajtën me emrin më të bukur që mund të ketë në këtë botë: Felis Sylvetris Catus…
Pale, pale, ai shkrimtari, që po s’më doli në shteg, e përjetësoi dhe në letërsi me atë tregimin e vogël si fytyra e Sonit” Monologu i një qeni”. Kështu janë këta shkrimtarët e sotëm, nuk merreni me gjëra hyjnore, siç janë paraardhësit e mi në Egjiptin e lashtë: hyjni kaluar hyjnive.
S’do le hak pa marrë dhe ndaj shkrimtarit, veç po s’erdhi me atë çantën e tij..! Me kthetrat e mprehta do ja bëj copë -copë librat; nam e nishan të mos i mbetet atij tregimi për qenin Soni. E ç’është ai tregim? Hiç, asgjë, zerofyl para historive të sojit tonë në mijëra e mijëra vjeçarë nga Egjipti, Kina, India.
Ky hundështypur, i ardhur nga Kina, nuk e din se që në kohën e perandorit Shih Huang Ti, tregohen shumë e shumë historira, shumë më parë se të hynte në shtëpi soi i qenëve.
Soi njeri, e futi këtë sharlatan në shtëpi mbasi i ikën në emigracion fëmijët, e që të më bënte mua shoqëri. Ky plangprishës si hakmarrës që është, u bë zot dhe i shtratit martesor të zotërisë.
Maçoku Tytetkam u ngjit në krevat dhe me putrat me kthetra, filloi të gudulisë në fundbarkun e pshurur Sonin gjumash. Era e urinës ia thartoi hundët e mustaqet, filluan t’i mblidheshin kaçurrel.
-Çohu o hundështypur, ke ngatërruar vend- fjetjeje! Pas dere e ke kuvlinë tënde. Më ndyve çarçafët e ndërruara në mëngjes nga zonja.
-M’u hiq sysh dac budalla..! Ik në vendin e sat’ëme! Zotëria më vuri të flija me nina- nana. Hahahoooo, hahahoooo, ç’më bëre të qesh.
-Dëgjo Soni..! Ke marrë kot së koti nga ledhat e tepëruara, që atë ditë kur zotërisë i iku djali në emigracion. Të gënjen mendja se ke zënë vendin e djalit të shtëpisë..!
Vëre vath në vesh këtë që po të them: -njeriu besoi në përkëdhelitë e mjaullimës time që atë ditë kur lamë jetën e egër të pyllit dhe i’u afrua asaj kasolles primitive me kashtë.-
Që atëhere njeriu ka qenë, është dhe do të jetë hija e hijes sime. Mundohu sa të duash more hundështypur, me lajka e me përkëdhelitë nuk më zëvendëson dot mua, sado që soi juaj i qenve është shtuar e në vend të vajzave e djemve, zonjat ju marrin për dore në shëtitje për të hequr stresin e vetmisë.
Kot lodheni lart e poshtë, poshtë e lart, ndër ecejake mërzie. Më dëgjo mua: ” Nuk del mëndafsh nga lëkura e qenit”! Këtë t’a thotë një maçok shtëpie me pushin e butë, dhuratë nga perëndia.
Dhe në mardhëniet me njerinë, s’e ke vënë re ti? Ne jemi më melankolikë, jemi si telat e kitarës, që sa herë i prek, sado lehtë, me mjaullimën tonë lëshojmë tinguj melodie, që zbusin çdo shikim të egërsuar; ndërsa ti, Soni i dashur, kafshon edhe një fëmi të pafaj me sy egërsie.
Kur ti shëtit si një bishtkali njerëzie, unë rri pranë sofatit, pres të zotët e shtëpisë, nipërit dhe mbesat me sytë e dëshirit; ndërsa ti kthehesh në një metaforë ndër pirueta rrugëve, në një gur kilometrazhi, në rrigëtimin e shpirtit duke gurëzuar pritjen nga mërgimi i zi.
E tik- taku i trurit të shoqëruesit tënd, si një lavjerrës godet kohën e shkuar, kohën kur mbretërit e Egjiptit të lashtë në Bubartis, buzë Nilit, mua më konsideronin hyjni. Atëhere dhe Herodotos, që para katërqind e pesëdhejtë vjetësh para Krishtit, jo si shkrimtari që të thuri lavde ty, shkroi për festivalin e përvitshëm, që mbahej në nderim për mua në Bubartis; e ti pa pikë turpi krenohesh sot me ato sfilata qensh si Karnavalet e Korçës.
-Ore, mashtrues, mos më shit mua dokrra! Të njoh unë ty, mos më detyro t’ i tregoj zotërisë. Ti hileqar që zure vendin në buxhakun e shtëpisë, o mashtrues i ndyrë. U nxitove të futeshe i pari në shtëpinë e njeriut, por më mirë i dyti dhe i sakti se sa i pari dhe më i nxituari. Mjaulli sa të duash sot, i pari në jetën shoqërore të njerëzisë jam unë…
Mua s’ më mësoi rehatia të kem mardhënie të mira me njerëzinë, por më mësuan vuajtjet e kaluara bashkë me të. Ti mjaullin gjer në mërzi, e sytë i mbyll në përkëdhelje. Unë “flas” më shumë me sy, se gjuha e syve është gjuha e një shpirti të dëlirë.
-Kot më quajnë interesaxhi dhe inatçor. Unë kam zënë mend nga bashkëjetesa me njerëzinë, kam ushqyer besimin duke i ndenjur sa më pranë, duke i zhdukur dëmtuesit minj. Kush nuk mbjell fara të shëndetëshme besimi, pret një jetë të gjatë me dyer të hapura dyshimi.
-More mashtrues, ti vetëm për gënjeshtra e mashtrime e ke mendjen. Që kur iu fute njeriut në shtëpi gjoja për të zënë minjtë, s’le pjatë e kusi pa lëpirë.
-Uaaa, kush flet! Ti që s’ke lënë kazan plehrash pa trazuar…
-Ore, maçok budalla, nuk e kupton se po të perëndon koha jote? Gënjeshtra të lëndon , por mashtrimi dhe inati që ti ke në gjakun tënd fisnor të shkatërron. Ne soi i qenve dallohemi për besnikëri ndaj njeriut.
-Ç’të gënjen mendja, ore Soni budalla, e di ti se besnikëria nuk është sinonim i dashurisë?…
-Unë di atë o maçok hileqar: se mbi ujërat e mashtrimit dhe të korrupsionit tënd, notojnë gjethet e vyshkura, ndërsa nën ujë notojnë peshkaqenët dhe jorkat vrasëse.
-Lere mashtrimin ti. Ju mashtroheni gjithë ditën me një copë kockë me njeri – tjetrin duke u grindur gjer në kacafytje, kur unë rri pranë zjarrit, dëgjoj të zotin e shtëpisë tek i thotë fëmijve se :- dashuria shumë herë është e verbër dhe e shurdhër, por ama asnjëherë nuk është memece.
-Ajo dëshirë, që ti ke në mendjen tënde i dashur Soni, është si ato lulet e egra që çelin kudo, madje dhe në mes të rrënojave.
-Jo…jo..! Kur t’i fërgëlloje nga të ftohtit e shkurtit, ato lule, që thua zotrote, mua më çelnin rrëzë vatrës së zjarrit, nën kujdesin e përkëdhelitë e njerëzve.
-Mirë, o mirë! Por besimin nga njerëzia unë e fitoj me luftën ndaj keqbërësve, në roje të zotit tim, duke mundur dhe vetveten. Të jap një këshilë: – Kurrë mos e sfido atë që lufton për të mirën e tjetrit.
Si për t’a zbutur paksa këtë dialog të egër me njeri – tjetrin, e duke e ndjerë dhimbjen e kafshimeve viteve më parë nga Soni, në një grindje si e sotmja, maçoku Tutenkamon, me dredhinë që e karakterizonte iu përgjegj:
-Ore miku im, për çfarë sfidash flet!? Ne që në lashtësi kemi bashkëjetuar në vëllazëri.
Të parët tanë ishin ndër ata që i’u qasën njeriut, e bashkëjetuan me të, shumë më përpara të tjerëve.
-Fillove nga mashtrimet ti! Sa herë më ke mashtruar? E gjithë jeta jote është mashtrim.
-E vërtetë është që edhe të kam gënjyer e mashtruar, por ta dish se e kam bërë gjithnjë për të mirën e përbashkët. Gënjeshtra për të bërë një vepër të mirë ka vlerë po aq sa e vërteta.. Një ditë e dëgjova zotërinë t’u thoshte fëmijve se : – të shkosh pas të vërtetave do të thotë të rendësh pas njerëzve, që shkruajnë historinë në gur.-
-E uuu edhe ti! Të vërtetat, të vërtetat! Po a e di se pas të vërtetave vjen dhe fundi, e kush e mendon fundin, s’mund të bëhet hero.
Pas këtij debati mes dy kafshëve shtëpijake, në guzhinë u dëgjuan britmat dhe mallkimet e zonjës së shtëpisë për urinën në mbulesat e divaneve e qimet e rëna tufa- tufa nga sëmundja e leshmanozës, që kish prekur Sonin.
Duke u zgërdhirë në mjaullimë, maçoku Tutetkamon u shtri sa gjatë e gjërë në mes të shtratit në një gjumë për shtatë palë qejfe. Soni me bisht ndër shalë, nga frika e kopaçes, doli me vrik nga dera dhe u bashkua me shoqërinë e re të qenve rrugaçë.

Nga vëllimi”Ankthe pritjeje”

Gjin Musa
Gjin Musahttp://dritare.info/
Dritare.Info Gjin Musa, Botues
Shkrimet e fundit
Lajme relevante

LINI NJË PËRGJIGJE

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem, shkruani emrin tuaj këtu

Kjo uebfaqe përdor Akismet, për të ulur spam. Mëso se si procesohen të dhënat e komentit tuaj.